BIOLOGY LESSON - SLOTH

Tutaj znajdują się najważniejsze elementy lekcji z 29 kwietnia z zakresu integracji międzyprzedmiotowej czyli biologia po angielsku:

1. WARM-UP:  JIGSAW PUZZLES - zabawa w puzzle wprowadzi nas w temat zajęć

PUZZLE NA CYBERSLEUTH-KIDS.COM

PUZZLE NA JIGSAWPLANET.COM

Skoro znamy juz temat zajęć "mówiący awatar" zapozna nas z celami lekcji:


2. NAWIĄZANIE DO WCZESNIEJSZEJ WIEDZY  - ĆWICZENIE INTERAKTYWNE Z WYKORZYSTANIEM APLIKACJI LEARNINGAPPS.ORG NA DOPASOWANIE ZWIERZĄT DO ODPOWIEDNICH KATEGORII

ANIMALS AND THEIR CATEGORIES

3. READING TASKS
 A - DOPASOWANIE NAGŁÓWKÓW DO PARAGRAFÓW

 B - WYSZUKIWANIE INFORMACJI W TEKŚCIE I DOSKONALENIE SŁOWNICTWA (KRZYŻÓWKA)

4. FILM Z KANAŁU SCISHOW KIDS NA YOU TUBE pt.: "Odd facts about sloths"


5. HOMEWORK: Na podstawie powyższego filmu uzupełnij zdania na temat leniwca (odpowiedzi przeslij na angdobr@gmail.com


  • Sloths are the ........................... mammals in the world.
  • It takes them one ..................... to move a ...........................
  • They are good at saving .............................
  • A sloth has a big ............................... and he digests one leaf in .................. days.
  • It has the .................................. body temperature of all mammals.
  • It can ........................ its head almost round its body just like an .....................




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz